Assalamualaikum sahabat sekalian alam,,

Alhamdulillah, hari ni, hari pertama aku untuk sem baru. Terasa masa makin laju. Sem ni lain dari sem-sem sebelumnya. Roomates pun baru. Rindu kat semua roomates aku yang dulu ( Ikhwan, Cang, Amin, Bak, Kimi, Khair, Azrul, Ridhwan, Hadi, EG,Adib dan kawan-kawan yang lain). Aku harap semuanya sihat.


Sebelum aku cerita pasal sem baru ni, aku nak kongsikan rasa syukur aku ni. Alhamdulillah result sem lepas aku berjaya dapat Dean's List. Aku rasa gembira sangat sebab tak sia-sia aku tukar kos dulu. Memang jiwa aku ada chemistry dengan kos ni. Aku nak berterima kasih kat kawan-kawan, roomates aku yang selalu bagi support dan kata semangat dulu. Walaupun ada rasa sedikit terkilan sebab tak dapat 4 flat, tapi rezeki yang Allah bagi kali ni dah cukup mengembirakan.Alhamdulillah..


Untuk sem baru ni, aku ada 5 subjek lagi untuk dihabiskan. Tapi apa yang menarik, lecturer aku kali ni semua best. Aku akan belajar Basic Political Science, Basic History, Basic Commuication, Basic Research and Report Writing Method, dan Basic Creative and Critical Thinking.


Aku berharap kawan-kawan doakan aku berjaya dan capai target aku untuk sem ni. InsyaAllah. Sem ni agak mencabar jugak. Tapi insyaAllah semunya akan ok. May Allah ease everything..